RİZE / ARDEŞEN - Nene Hatun Anaokulu

Haberler

Mrt

5YAŞ ÖĞLE GRUBU D ŞUBESİ ÖĞRETMEN DERYA ASLIŞEN VELİLERİ İLE BİRLİKTE PİZZA YAPTI.ÇOCUKLAR KENDİ YAPTIKLARI SAĞLIKLI PİZZALARINI AFİYETLE YEDİLER.

Şbt

Malatya'da incelemelerde bulunarak depremzedelerle bir araya gelen Millî Eğitim Bakanı Mahmut Özer, depremzedelere sıcak yemek hazırlayan Ziraat Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesini ziyaret etti. Özer "Günlük olarak 372 bin kişiye yemek verebilme kapasitesine ulaştık, bunları vatandaşlarımıza eriştiriyoruz. Millî Eğitim Bakanlığına bağlı yurtlar, pansiyonlar, öğretmenevleri ve uygulama otellerinde yaklaşık 251 bin vatandaşımıza barınma hizmeti veriyoruz." dedi. 2.500 kişilik MEB arama kurtarma ekibinin de on ilde görev başında olduğunu sözlerine ekledi.

Millî Eğitim Bakanı Mahmut Özer, depremlerin doğrudan etkilediği on ilde tüm imkânlarını seferber ettiklerini belirterek öğretmen, okul yöneticisi, il müdürü ve Bakanlık personelinin bölgede vatandaşların derdine derman olmak için çaba sarf ettiğini söyledi.  Özer, bu süreçte okullarda eğitime ara verildiğini ve okulların içi, bahçesi, uygulama otelleri ve öğretmenevlerinin vatandaşların konaklaması için hizmete açık olduğunu kaydetti.Özer şu bilgileri paylaştı: "On ilimizde Millî Eğitim Bakanlığına bağlı yurtlar, pansiyonlar, öğretmenevleri ve uygulama otellerinde yaklaşık 251 bin vatandaşımıza barınma hizmeti veriyoruz. Aynı zamanda özellikle meslek liselerimizin yiyecek içecek bölümleri, öğretmenevlerimizin restoranları da vatandaşlarımızın yeme ihtiyaçlarını karşılamak için, su ihtiyaçlarını karşılamak için destek veriyor. Bu çerçevede günlük olarak 372 bin kişiye yemek verebilme kapasitesine ulaştık,  vatandaşlarımıza eriştiriyoruz.  Yine Millî Eğitim Bakanlığına bağlı arama kurtarma birimi olarak yaklaşık 2.500 öğretmenimiz -İçişleri Bakanlığı eğitiminden geçen, AFAD'ın eğitiminden geçen 2.500'e yakın öğretmenimiz- de on ilimize dağılmış durumda. Arama kurtarma çalışmalarına yardım ediyor."

Ock

1. DÖNEM ÇOK HIZLI GEÇTİ. GÜZEL ANILAR BİRİKTİRDİK. İYİ TATİLLER DİLİYORUZ. KISA BİR MOLA VERİYORUZ.

ÇOCUKLARIN HAYAL GÜÇLERİNİ GELİŞTİRECEK OYUN ETKİNLİKLERİ SON DERECE FAYDALIDIR.MASA BAŞI ETKİNLİĞİNDE YAPTIKLARI ÜRÜNLER GÖRÜLMEYE DEĞER.5 YAŞ ÖĞLE SINIFI GÜLEN YÜZLER SINIFI BUGÜN AYRICA HAYALLERİNDEKİ MİKROPLARI ÇİZDİLER:)))

Ara

Kas

"YENİ NESİL SİZLERİN ESERİ OLACAKTIR"  DİYEN ATATÜRK NE GÜZEL SÖYLEMİŞ.TÜM ÖĞRETMENLERİMİZİN GÜNÜNÜ KUTLAR, ŞEHİT OLAN VE VEFAT EDEN  TÜM ÖĞRETMENLERİMİZİ DE RAHMETLE ANIYORUZ.

FIRTINA VADİSİ İRFAN TUFAN KARAOĞLU MTAL MUTFAK ATÖLYESİ TARAFINDAN ÖĞRETMENLER GÜNÜNE ÖZEL ÖĞRETMENLER ARASI YEMEK YARIŞMASINDA OKULUMUZ ADINA MÜDÜR YARDIMIZ NURCAN ÖZKILIÇ ASLIŞEN VE REHBER ÖĞRETMENİMİZ SONAY AÇIKMEŞE KATILARAK BOHÇA KEBABI İLE 3. OLMUŞTUR.KENDİLERİNİ TEBRİK EDİYORUZ.

Nis

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı

Atamız Gazi Mustafa Kemal Atatürk 'ün Çocuklara hediye ettiği 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Etkinlikleri Kapsamında Ebru Yazıcı öğretmenimiz ve öğrencilerinin hazırladığı sunu